Úvodní stránka » Bláboly Michaela Svatoše

Zde bych se chtěl věnovat nepravdivým skutečnostem, které zveřejňuje Michael Svatoš na Youtube a webových stránkách i s vysvětlením za mou osobu.

Omlouvám se, ale budu sem jednotlivé reakce dávat postupně. Nemám tolik času, abych se věnoval výlučně panu Svatošovi, ale na druhou stranu jeho nehoráznosti nemohu nechat bez povšimnutí, již jen z toho důvodu, že některá tvrzení pana Svatoše mohou vyvolat v některých lidech falešné představy.

Nejsem rozhodně nepřítelem alternativních médií, ale i zde platí, že lhát se nemá, a pokud někdo lže (a pan Svatoš lže kontinuálně a soustavně), pak je třeba mít se na pozoru a hledat motivaci takových lidí.

Nejdříve několik slov k osobě Michaela Svatoše.

Drahnou dobu jsem si lámal hlavu, kde se v něm bere dar lhát tak přesvědčivým způsobem, protože sám Svatoš jako člověk rozhodně žádným myslitel není.

Odpověď je třeba hledat v minulosti tohoto člověka, neboť Michael Svatoš je předlistopadový komunistický lampasák a jako takový absolvoval Vojenskou politickou akademii Klementa Gottwalda. Ano, tuto bolševickou "Sorbonu", která byla určena pouze těm nejkovanějším z kovaných soudruhů.

Z těchto nejoddanějších stoupenců režimu pak tato "škola" vychovávala budoucí politruky, kteří měli za úkol vštěpovat všemi dostupnými metodami komunistické ideály podřízeným vojákům.

Je nasnadě, že právě zástupci pro věci politické (tak zní překlad slova politruk) byli školeni, aby dokázali jakýmkoli způsobem komunistické ideje svému okolí vštěpovat, samozřejmě i za cenu lží. Řada z nás si přece pamatuje, jak vypadaly dobové noviny, televizní zprávy, letáky, brigády, uliční výbory, udávání lidí......

Tohle byla úloha politruka v armádě, tohle je novodobý bojovník za pravdu Svatoš. Odtud tedy pramení ona dovednost lhát za každou cenu, on na to má školu. A podle vystupování soudě, učil se pilně.

A není to pouze lhaní a manipulace, kterou Svatoš ve svých "pořadech" předvádí.

Jak jsem zaregistroval nejen já, ale dle příspěvků zde i další návštěvníci kanálu nikomar belt, pod jednotlivými "pořady" jsou mazány některé příspěvky diskutujících. A je příznačné, že tyto příspěvky patří k těm kritickým. Mnozí pak pokládají otázku, kdo a proč je maže.

Odpověď je jednoduchá.

Vzhledem k tomu, že příspěvky neobsahují vulgarity, násilí či podobné jevy, které by odporovaly podmínkám Youtube, pak je maže někdo jiný. Pokud pomineme nepravděpodbnou možnost, že přípspěvek smaže sám diskutující (proč by to dělal), pak oprávnění mazat příspěvky a blokovat "nežádoucí" diskutující má pouze majitel kanálu, v tomto případě Michael Svatoš.

Ano, takto přesně v duchu svého komunistického politruckého vzdělání postupuje současný samozvaný bijec za pravdu a spravedlnost. Příspěvek, který nechválí a neopěvuje autory, je bez milosti smazán.

V neposlední řadě je potřeba zdůraznit široký záběr "rozvědčíka" Svatoše. Vybral jsem několik málo témat, kterým se tento všeználek věnoval v průběhu tohoto roku.

Posuďte sami:

Sudety

Čínské investice

Agenti Číny

Německé podvratné akce proti ČR

Strana Pirátů

Sítě 5G

Leon Tsoukernik a italská mafie

Česká televize prala peníze

Tajný systém, jak TOP09 ovládá justici

Schillerová posílá peníze (vaše daně) na účet mafiána

Infiltrace hnutí Trikolora

Let letadla Smartwings

Babišovi vrazi

Milion chvilek chystá vládu chaosu

Justiční banda JUDr. Pavla Zemana kryje Babiše

Prezident Zeman napálil Čechy, aby zachránil ČSSD

Kajínek a plánování jeho vraždy

STAN, nacisté a Arab vyhánějí Čechy z pohraničí

Mrázkův archiv

Kočkův gang

Tunek Blanka

Okamura a nacisté se spaktovali

Benešovy dekrety

Mafie v policejním prezidiu

Pitrovy mafiány kryl JUDr. Pavel Zeman

Birke spáchal privatizační podvod

Bakalova mafie

Čínská mafie řídí podvody ČSSD

Babiš zřídil vlastní tajnou službu

Bradáčová dostala tajný dokument

Podvody při volbě prezidenta

A to, prosím, není zdaleka všechno.

Odpovězte si každý sám na otázku, zda člověk se vzděláním na Vojenské politické akademii Klementa Gottwalda a s praxí politruka a současně bílého koníka a udavače, je schopen jen pojmout základní znalosti k předloženému výčtu témat.

Člověk, který by teoreticky i mohl mít takový přehled, sotva bude bydlet v panelákovém bytu v Plzni, o který nota bene přijde v exekuci.

To, že své "důkazy" čerpá z novin, nejlépe z Blesku a podobně, je už pouze třešnička na dortě.

Smutné je, že ve svých "pořadech" dokázal napadnout bez důkazů snad všechny, včetně politiků, prezidenta nevyjímaje. Bere si do hu..(úst) jména osob, o kterých nic neví, nikdy je nepotkal a snaží se působit dojmem, že snad s nimi chodil do školky.

Tady asi něco nehraje, že.

Podtrženo, sečteno : komunistický politruk, který se chová tak, jak ho na komunistické "Sorboně" naučili.

 

Vzhledem k tomu všemu je pak potřeba si klást otázku, jaké je úroveň a pravdivost jím produkovaných "pořadů".

Zároveň na této stránce otevírám možnost diskuse, aby bylo možno se podělit o zkušenosti.

Nyní k základním nesmyslům.

1. Obrázky

Pan Michael Svatoš používá ve svých videích i na svých stránkách následující dva obrázky, ke kterým uvádí, že se jedná například o "schemamrazek1.pdf vytvořené analytiky FAU Ministerstva financí pro expozituru ÚOOZ v Teplicích v rámci ultratajného spisu Inkvizice". V jiných případech stejný obrázek popisuje jako "praní peněz Kočkova gangu", jindy je spojuje s Toflovým či Berdychovým gangem.

odkaz na obrázek 1

odkaz na obrázek 2

odkaz na obrázek 3

Pravda je ovšem taková, že všechny tyto zmíněné obrázky byly součástí pracovních materiálů týkajících se naprosto odlišné trestné činnosti úplně jiné skupiny lidí. Zde bych především zdůraznil slovo pracovní, neboť podobných obrázků existovalo v rámci přípravy podkladů mnoho. Je třeba si uvědomit, že se jednalo o odhalování podvodných řetězců firem, kterých byly stovky. S tím je samozřejmě spojeno ohromné množství údajů, které potřeba rozlišit, setřídit a vyhodnotit. K tomu významně pomáhá jejih grafické znázornění. Právě s ohledem na to, že se jednalo o stovky firem, podobných dílčích zobrazení v pracovní podobě vznikalo samozřejmě mnoho, jednalo se desítky a stovky podobných dílčích výstupů. Každý tento dílčí výstup sám o sobě nevypovídá o celku vůbec nic a nikdo, kdo nemá potřebné znalosti a vědomosti k případu jako celku, není schopen ani náhodou interpretovat obsah těchto dlčích obrázků.

Nejedná se tedy o součást policejního ani jiného spisu. Všechny obrázky pochází z mé pracovní složky k těmto případům, které jsem jako analytik řešil. Způsob, jakým se inkriminované obrázky dostaly do držení pana Svatoše v současnosti řeší GIBS.

Velmi úsměvné je také tvrzení, že tyto obrázky jsou výstupem ze "supertajného vládního analytického programu ANALYST".

Tento program je totiž produktem firmy IBM, je normálně ke koupení, pouze verze pro státní správu má funcionality, které nejsou ostatním uživatelům tohoto programu dostupné.

Všechny tyto zmíněné obrázky pan Michael Svatoš velmi rád používá a důvod je prostý - vypadají velmi profesionálně a hlavně tajemně a na nezasveceného pozorovatele mohou působit velmi zásadním dojmem.

Vysvětlení, které k nim pan Svatoš podává je již však naprosto zcestné, nepravdivé a hlavně si ho vždy upravuje podle svých potřeb. Důvod je prostý, pan Svatoš nezná žádné skutečné souvislosti a hlavně zobrazovaným datům nerozumí. To mu ovšem nebrání mávat neznalým divákům těmito obrázky před očima a podávat k nim popis na úrovni psychopata.

2. Tzv. "odposlechy"

Pan Svatoš ve svých videích a nakonec i v předchozích nahrávkách na Svobodném vysílači přehrával celkem 3 takzvané "odposlechy" údajně nezákonně pořízené ÚOOZ. Tyto nahrávky zachycují hovor dvou osob o různých navzájem nesouvisejících tématech.

Tyto nahrávky ovšem nepořídila policie ani žádný jiný státní orgán, nýbrž přímo jedna z osob, která na nich vystupuje. Proč tato osoba tyto nahrávky pořídila, není důležité, podstatná je skutečnost, že se Michael Svatoš záměrně dopouští lži v tom, že tyto nahrávky měly být pořízeny policií, i když skutečný původ nahrávek mu byl znám (jednoduše proto, že jsem mu to řekl).

V tomto bodě tedy Svatoš záměrně lže, aby dodal svým výmyslům nádech senzace a bombastické zprávy, ale skutečnost je jiná. Mohu si toto tvrzení dovolit, protože oba aktéry nahrávek osobně znám a znám i souvislosti, o kterých je na nahrávkách pojednáváno.

Ještě hoší je fakt, že se Svatoš pokouší úryvky hovorů vysvětlovat, ačkoli mu nejsou známy žádné souvislosti a ani aktéry nahrávek nezná.

Naprosto šokující je pak jeho odhalení, že se v jedné nahrávce hovoří o rozpuštění mrtvoly podnikatele Kříže (majitel plzeňského fotbalového klubu) v kyselině dusičné. Takové tvrzení je naprosto absurdní, nic z toho, co zazní na nahrávce, se podnikatele Kříže netýká a ze strany Svatoše se jedná o naprostý výmysl, který ovšem používá ve svých pořadech opakovaně.

3. Údajný ("Mrázkův") archiv

Toto slovní spojení snad může napadnout opravdu snad jen komunistického politruka Svatoše. Sám jsem na jeho konstrukcí či dedukcí zůstal v němém úžasu.

Jak jsem již uvedl, podílel jsem se jako analytik na řešení několika případů rozsáhlé daňové trestné činnosti, dokonce jsem byl iniciátorem počátku vyšetřování, protože prvotní informace se podařilo získat mě. Jako příklad mohu uvést akci, kterou následně policie pojmenovala jako Zenon a jednalo se fiktivní vývoz falešných paměťových karet na Kypr s cílem neoprávněně čerpat odpočet DPH ve výši cca 260 mil Kč, informace najdete například zde :

 https://www.policie.cz/clanek/pripad-zenon-ukonceni-vysetrovani.aspx

Tato úspěšná akce byla dokonce prvním případem daňové Kobry a byla široce prezentována v médiích.

Je pochopitelné, že údajů, které jsou potřeba k objasnění takto složitých a hlavně spletitých vztahů objasnit, jsou tisíce, a proto je třeba vytvářet desítky tabulek, grafických znázornění a podobných pomůcek, aby bylo v lidských silách se v nich vyznat a aby dávaly smysl.

Asi nejpodstatnější část práce analytika pak tvoří schopnost číst v Obchodním rejstříku, vyhodnocovat stovky a stovky výpisů, porovnávat jména a podobně. A opět, aby bylo možné se v tom kvantu jmen a vztahů vyznat, tvořit patřičné tabulky a grafické výstupy.

K tomu, prosím, připočtěte hromady poznámek, které vzniknou z rozhovorů s lidmi jako je například Michael Svatoš. Neboť mé první setkání s ním proběhlo jako s člověkem, který chtěl předat nějaké informace k údajné trestné činnosti. A dlužno podotknout, že jsem si ho nevybral, bylo mi uloženo s ním pohovořit a zpracovat všechny relevantní informace, které by mohl mít.

Zde trošku odbočím. V tomto konkrétním případě totiž se Svatošem nikdo z policistů a pracovníků finanční správy po první schůzce již nechtěl hovořit, všichni ho vyhodnotili jako velmi upovídaného člověka s chorobným přeháněním až lhaním, kde bylo těžko vyhodnotit, kdy mluví pravdu a kdy si vymýšlí.

Je také potřeba zdůraznit, že Svatoš se přihlásil se svými informacemi až v době, kdy v jeho okolí začalo probíhat vyšetřování policie ve věci daňové trestné činnosti. Není třeba zdůrazňovat, že Michael Svatoš se na této činnosti osobně aktivně podílel a lze si tedy udělat obrázek o jeho motivaci k tomu, aby přišel udat své známé. Tato poznámka není myšlena hanlivým způsobem, takových lidí jsem potkal mnoho a jejich motivaci plně chápu. Ale na rovinu a česky řečeno, byl to takový malý český práskač. Mohu si takové tvrzení dovolit, podobných lidí jsem potkal desítky, ale ne každý tak aktivně nabízel možnost získání dalších infomací i mimo případ, který se ho osobně dotýkal, právě jako Svatoš.

Tolik tedy na okraj.

Je jasné, že informací, které člověk musel nutně nějakým způsobem "skladovat" byla přehršel, desítky a stovky různých výpisů z Obchodního rejstříku, tabulky, různé odkazy z veřejných zdrojů a podobně.

Není v lidských silách takové kvantum informací nosit v hlavě, proto jsem si zavedl systém poznámek k jednotlivým řešeným případům, příloh, tabulek a podobně. A kde jinde si je uchovávat než na PC, respektive tabletu a ukládat na cloud. Doba papírových zápisníků je samozřejmě pryč.

Tak tedy vznikl zřejmě onen "archiv", který Svatoš, aby zaujal internetové publikum, pojmenoval jako "Mrázkův". K tomu mohu pouze dodat, že moje poznámky mají s Mrázkem asi tolik společného jako Mařka z prasečáku s přistáním člověka na Měsíci.

K dalším tvrzením Svatoše, že se jedná o terabajty dat, že archiv buduji desítky let, že to bylo na zakázku Kalouska a následně Babiše už prostě nemám co dodat.

Pokud toto tvrdí člověk, který vám kouká při hovoru přes rameno na obrazovku tabletu či notebooku a vidí něco, o čem nemá ani ponětí, pak je jakékoli vysvětlování zbytečné. 

Možná tyto skutečnosti mohou být pro člověka, který drtivou část svého života strávil tvorbou denních rozkazů a tabulek o účasti na politickém školení mužstva, poněkud mimo jeho duševní obzor, ale taková je prostě skutečnost.

Moje poznámky k řešeným případům mají do nějaké archivu velmi daleko a vzhledem k tomu, že všechny řešené případy převzaly příslušné policejní orgány, jsou již informačně mrtvé. 

Asi to nejdůležitější na závěr.

Celá tato práce není dílem jednotlivce, ale týmu, kde má každý svou přeně danou úlohu. V takovém týmu potom probíhá výměna informací a tak tomu bylo i v mém případě.

Veškeré mnou zjištěné skutečnosti byly následně předány ostatním v týmu (jednalo se především o policisty), kde jejich úlohou bylo takto získané informace zúročit v jejich specifické práci, tedy například v případě trestního stíhání. 

Jak moc se jim dařilo či nedařilo nebo jak s výsledky práce naložili, byly věci, které jsem již nemohl ovlivnit a popravdě ani nechtěl, protože své práce jsem měl více než dost.

Vyjímku tvoří dva případy, kvůli kterým nakonec tyto stránky vznikly, a to případ podvodů s DPH na Praze 10 (Inkvizice) a obchodování s neexistujícím zbožím (SkySoft).

U obou případů jako autor podkladů k nim vím, že policie neodvedla dobrou práci, to po zkušenostech s touto problematikou mohu prohlásit zcela zodpovědně. A zajímá mě samozřejmě proč.

A úplně závěrem.

Svatoš ve svých zveřejněných blábolech "prošpikuje" popis trestné činnosti se jmény politiků a dovozuje z toho (mnohdy až úsměvné) závěry.

Chtěl bych zdůraznit, že mnou zpracovávané případy byly "čistokrevně" o trestné činnosti a bylo cílem tuto činnost poznat, popsat a odhalit. S politikou to nemělo primárně nic společného.

A ano, vzhledem k tomu, že se v některých případech jednalo o miliardové částky, objevovala se tam i nějaká známá jména a podezřelé vztahy a vazby.

Ale to byl právě úkol pro policii, aby tyto věci dovedla do konce. A to byl ten důvod vzniku těchto stránek.

8.11.2019

Aktuálně jsem zaznamenal dotaz skalního příznivce (či příznivkyně) na Youtube kanálu nikomar belt, který se týká těchto stránek. Sama formulace dotazu je svérázná a o tazateli cosi vypovídá. Dotaz je samozřejmě položen autorovi "pořadů" na kanálu nikomar belt uveřejňovaných, tedy bývalému politrukovi Svatošovi. Vzhledem k tomu, že je schopen "odpovědět" ale absolutně na všechno, jsme sám zvědav, jak se s odpovědí vypořádá.

Aby snad nedošlo k nějakému nedorozumění (pokud by snad dotaz byl smazán, upraven a podobně), pořídil jsem screenshot, který zde uvádím :

Počkáme si na fundovanou odpověď odborníka na všechno.

Takže žádné překvapení se nekoná, příspěvek tazatelky včetně dalších reakcí byl 9.11.ráno demokraticky smazán.

4.1.2020

Zařekl jsem se, že již dále nebudu komentovat nesmysly a bláboly psychopata Svatoše, které uveřejňuje na svém Youtube kanálu, momentálně pod identitou KPV 0249, protože předchozí kanál Nikomar Belt mu byl ze strany Google smazán pro šíření nenávisti.

Po shlédnutí nejnovějšího dílu Map 192 jsem ovšem změnil názor.

Zde Svatoš jakoby cituje ze zprávy "vládní organizace", která se týká trestné činnosti migrantů na našem území.

Autorem této zprávy jsem já a pouze doplňuji, že tato zpráva vznikla z mé iniciativy jako výstup z informací, které se mi podařilo získat z kriminálního prostředí.

Podotýkám, že všechna jeho tvrzení jsou lživá a nepravdivá a mají zřejmě za úkol vyvolat nenávist vůči migrantům a některým našim politikům.

Svatoš vychází z textu poznatku, který jsem já osobně poskytl patřičným orgánům již v roce 2017. Jedná se o poznatky, které jsem já osobně získal v kriminálním prostředí, analyzoval a v patřičné podobně předal příslušným orgánům.

Podotýkám, že tento text jsem Svatošovi nikdy nepředal, jak se k němu dostal je zatím záhadou,kterou řeší GIBS.

Abych dokázal, že Svatoš je lhář a manipulátor, zveřejňuji zde plné znění dokumentů, na které se ten lhář odvolává a které byly předány příslušným orgánům.

Je třeba zdůraznit, že orgány, které se těmito skutečnostmi zabývaly (především Policie ČR a Finanční správa), na základě zjištěných skutečností přijaly patřičná opatření.

Není rozhodně pravda, že by se tím nikdo nezabýval, nebo že by dokonce někdo vydal příkaz se těmito skutečnostmi nezabývat. Je to opět Svatošova lež, neboť o dalším postupu nemá žádné informace a vše jeho výmyslem.  

Stačí porovnat skutečný text "tajné" zprávy "vládní organizace" s citací Svatoše a je jasné, že Svatoš text doplnil o věty, které jsem nikdy nenapsal.

Co je smyslem toho všeho ?

Svatoš chce pouze nepravdivě vyvolat  dojem důležitosti a informovanosti o aktuálních politických tématech s cílem působit dojmem infomovaného člověka.

Nic z toho není pravda. Je to ztroskotanec, který má řadu exekucí a nemá jinak za co žít. Ve jménu získání pár drobných vám potom předkládá nesmysly, které údajně svědčí o nejméně vlastizradě. Nic z toho ovšem není pravda.

Máte co do činění se školeným dezinformátorem a lhářem. Je třeba opět zdůraznit, že Svatoš je absolventem komunistické Sorbony, neboli Vojenské politické akademie Klementa Gottwalda a jeho posláním bylo šířit komunistickou ideologii mezi mužstvem.

A jedna otázka závěrem.

Co dělá Policie ČR, kde jsem já a další podával na Svatoš trestní oznámení ? jak je možné, že v trestné činnosti dále pokračuje ?

 

Přidat komentář


Zvýrazněné položky jsou povinné.

Přehled komentářů

  1. Kanál nikomar belt (Alena Šnajdrová, 7. 11. 2019 13:20:20) Odpovědět | Zobrazit odpovědi

    Dobrý den,
    Ve videích na YT kanálu nikomar belt jsem zaslechla adresu těchto stránek.
    Víte o tom, že Michal Svatoš varuje na svém YT kanálu diváky před těmito stránkami ?
    Sama jsem se k těm videím dostala víceméně náhodou, protože tam by nějaký pořad o Pirátech.
    Protože mě to zajímalo, položila jsem tam pár otázek, na které se Svatoš ani neobtěžoval odpovědět.
    Také jsem si všimla, že pod jeho pořady v diskuzi se objevují příspěvky, které pak náhle zmizí. Zvláštní je, že se jednalo vždy o příspěvky kritické.
    Dnes jsem tam takový jeden kritický příspěvek přidala a stalo se přesně to, co jsem očekávala, byl okamžitě smazán.
    Svatoš tímto způsobem eliminuje negativní příspěvky a ponechává pouze ty oslavné.
    Můj příspěvek se týkal skutečnosti, že Svatoš ve videu přiznal, že studoval Vojenskou politickou akademii Klementa Gottwalda a “pracoval” jako politruk v komunistické armádě.
    Ve svém pořadu pak napadal nějaké Balabána, že byl politrukem a je stále komunistickým agentem ve službách Číny, těch nesmyslů je tam ale přehršel.
    Můj dotaz Svatošovi byl v tom smyslu, jaký je rozdíl mezi ním a tím Balabánem,když oba vystudovali stejnou komunistickou školu a oba byli za bolševiků v armádě jako politruci.
    Dotaz byl obratem smazán.
    Přečetla jsem si u vás vaše vyjádření k jeho napadání vaší osoby a věřte, že se vám nedivím, že jste s ním přerušil spolupráci.
    Je to špína člověk. Jeho YT kanál bych bez váhání označila za stoku.
    Přeji hodně zdraví
    Alena Šnajdrová

    1. Re: Kanál nikomar belt (Pavel Wünsch, 7. 11. 2019 16:18:47) Odpovědět

      Dobrý den paní Šnajdrová,

      O kanálu nikomar belt samozřejmě vím a občas se mi donesou nesmysly, které Svatoš šíří.
      Asi jste některá jeho “díla”shlédla, a proto pochopíte, že těmto nesmyslům jsem na těchto stránkách nemohl dát prostor, ty jeho žvásty patří spíše do Bohnic.
      Pokud byste jeho “pořadů” shlédla více, dozvěděla byste se, že já jsem jedním z cílů, do kterých se poměrně často trefuje právě jako pomstu za neposkytnutí prostoru.
      Každý soudný člověk ale pochopí, že této Svatošovy špíny nemůže být účasten.
      Co se týče toho, že Svatoš je kovaný komunista, předlistopadový politruk a absolvent Vojenské politické akademie Klementa Gottwalda, o tom samozřejmě vím. Ale s tím se musí srovnat on sám a především jeho diváci.
      Co se obsahu jeho “pořadů” týče, vzorek jste asi viděla a nemá cenu to dále komentovat.
      Pro mě je to prolhaný psychopat, který oblbuje lidi a tahá z nich peníze. Nakonec komunita, která pochvalně diskutuje u jednotlivých “pořadů”, hovoří za vše.

      Myslím, že alternativní média mají svoje místo, ale Svatoš není médium, ale úchylný žebrák.

      Přeji pěkný den

      Pavel Wünsch

    2. Re: Kanál nikomar belt (Jana, 19. 12. 2019 11:01:38) Odpovědět

      Vite mozna jste sam napsali tyto dotazy protoze Svatos po vas tez jde v tech videich?je to mozne...musi mit moc velkych nepratel tedy i vas?nechce se mi verit ze by tak lhal..az tak moc...neco rika I o tom, ze jste Vy?chtel zpenezit ten Mrazkuv archiv?nic ve zlem, jen se tak ptam...

    3. Re: Kanál nikomar belt (Karel Hradecký, 4. 10. 2023 7:51:41) Odpovědět

      To ještě netušili, že stejnou školu bude absolvovat budoucí 1.dáma která to dokončovala v Bratislavě a její manžel má ještě "horší" minulost-komunistického agenta. Ale u něch to vůbec nevadí narozdíl od Svatoše či Babiše a dalších.

  2. Svatoš (David Prokeš, 9. 11. 2019 15:48:33) Odpovědět | Zobrazit odpovědi

    Dobrý den,

    Plně potvrzuji chování toho psyschopata Michaela Svatoše, které popisuje paní přede mnou.
    Zveřejnil totální nesmysl o údajném pozadí amnestie Václava Klause. Když jsem v diskuzi pod videem reagoval, veškeré mé příspěvky smazal. Zároveň se mnou smazal i příspěvky dalších diskutujících, takže po zásahu tohoto cenzora zbyly v diskusi pouze pochvalné příspěvky typu “Pane, vy jste Bůh” a podobně.Zveřejním tyto věci na sociálních sítích, aby si ostatní dosud naivní diváci nenaběhli.
    Je to hrůza, co se dnes na tom internetu může objevit. Ten pán je psychicky nemocnej.

    1. Re: Svatoš (Miroslav, 6. 1. 2024 19:19:31) Odpovědět

      Pokud si myslíte, že tento pán je psychopat. Tak jste měli podat trestní oznámení...

    2. Re: Svatoš (Miroslav, 6. 1. 2024 19:23:43) Odpovědět

      Pokud si myslíte, že tento pán je psychopat. Tak jste měli podat trestní oznámení...

  3. Zkušenost (Pavel Sejkora, 11. 11. 2019 13:25:46) Odpovědět

    Zdravím,

    Mohu potvrdit divné chování provozovatele kanálu nikomar belt.

    Včera jsem tam shlédl příspěvek o nějakém pánovi, údajném politickém vězni, Jiřím Fábíkovi. Video mělo název “Babišova oslava Havlovy revoluce=poprava svědka”.
    Přiznám se, že jsem zůstal pod tíhou argumentace autora zaražen, protože předkládaná fakta byla neuvěřitelná.
    Protože mám kamaráda v redakci Deníku N, nabídl jsem, že mu zkusím toto téma “předhodit”, aby se mu dostalo široké publicity.
    Dnes mi kamarád volal, že to v žádném případě neuveřejní a dodal k tomu řadu důvodů.
    Odepsal jsem teda v diskuzi pod inkriminovaným videem svou odpověď a zároveň jsem tomuto videu dal značku, že se mi na základě zjištěných skutečností nelíbí.
    Během několika sekund byl můj příspěvek smazán.
    Tak si říkám “pro dobrotu na žebrotu”.
    Aby nebyly nejasnosti, kopíruji sem obsah mé odpovědi, aby bylo jasno, že neobsahuje nic závadného z hlediska slušnosti.

    Moje odpověď autorovi videa :
    Volal mi kamarád z Deníku N a pravil následující, že nemohou tyto informace převzít a zveřejnit, a to asi z těchto důvodů :
    - dokumenty ze státního zastupitelství neobsahují důkaz, že se nemůže vyšetřovat, protože MV nepodalo tr.oznámení. Ta formulace je jiná a jasná - MV neshledalo žádný trestný čin
    - v dopise státního zastupitelství se jasně ke každému bodu praví, co se v dané věci dělo
    - dopis st.zastupitelství jednoznačně informuje stěžovatele, proč jeho podnět policie odkládá
    - nikde není zmínka a důkaz o tom, že by policistka někoho informovala o domovní prohlídce
    - chybí jakákoli souvislost, aby mohl by pán označen jako politický vězeň
    - zvláštní je, že druhý pán na videu ja také Fábík, tak asi budou s tím odsouzeným Fábíkem příbuzní, což nepůsobí dobře

    Z těhle důvodů se tomu nemohou věnovat, leda byste doložil další důkazy (třeba tvrdíte, že pán byl otráven).
    Taky mě upozornil na to, že byste si měli dávat pozor, protože tohle zavání útokem na nezávislost soudu a mohl byste mít problém, zvláště pokud je do toho interesován jeho příbuzný na videu.
    Pokud nějaké další důkazy máte, dejte mi je email nedovarenanudle@gmail.com, zkusím to projednat znovu.
    Celkově prý po shlédnutí tohoto pořadu říkal, že je to naivní, bez důkazů a v mnoha věcech by se to mohlo obrátit proti vám.

    Je mi líto, chtěl jsem tomu pomoci.
    Konec citace

    Chování provozovatele kanálu se mi zdá zvláštní, nabyl jsem dojmu, že to asi o nějakém boji za spravedlnost není.

    Sejkora

  4. Nikomar belt (Syn Člověka, 13. 11. 2019 19:53:44) Odpovědět

    Všichni jsou nevinný, Radovana Krejčíře a Ivana Roubala nevyjímaje.

  5. Pché (Roman Málek, 25. 11. 2019 23:44:22) Odpovědět | Zobrazit odpovědi

    Myslíme si, že to tady je trochu kamufláž. Inu nejlepší obrana je útok. Tady něco smrdí nebo se někdo něčeho bojí.

    1. Re: Pché (Bednář, 25. 12. 2019 14:15:29) Odpovědět

      Také mám už nějakou dobu dojem, že kdyby nebyl někým krytý, dávno už by seděl. Proto už ten jeho kanál ani web nečtu. Nechci být totiž pachatelem nějaké té trestné činnosti, jako je třeba neoznámení trestného činu. Pryč od této žumpy.

      1. Re: Re: Pché (Pavel Wünsch, 25. 12. 2019 20:15:40) Odpovědět

        Dobrý den,
        Nemyslím si, že Svatoše někdo kryje, pouze to policii tak dlouho trvá.
        Před pár dny mi přišlo vyrozumění, že to šetří Městské ředitelství Plzeň, mám číslo jednací, takže se to asi pomalu hýbe.
        Znáte to o těch božích mlýnech, pomalu, ale jistě.

  6. Nazor (Jana, 19. 12. 2019 10:53:04) Odpovědět | Zobrazit odpovědi

    No on ji pan Michael odpovidat, je videt ze odpovedel, muzete nam rozkryt co?

    1. Re: Nazor (Pavel Wünsch, 19. 12. 2019 10:56:06) Odpovědět

      Promiňte, ale Váš dotaz jsem nepochopil.

      1. Re: Re: Nazor (Jana, 19. 12. 2019 11:04:50) Odpovědět

        Ptam se jen ohledne dotazu pani S., ze v te fotografii chatu, kde Svatos udajne maze, je zakryta vsak odpoved Svatose

        1. Re: Re: Re: Nazor (Pavel Wünsch, 19. 12. 2019 18:47:22) Odpovědět

          Dobrý den,
          Promiňte, ale již se nadále nechci věnovat diskuzi o Svatošovi.
          Celé jeho lži již řeší policie a tak bych to pro tuto dobu nechal být.
          Napovídal spoustu výmyslů a lží, napadl mimo mě také spoustu dalších lidí a je načase, aby za to nesl odpovědnost.

          1. Re: Re: Re: Re: Nazor (J.Bednář, 25. 12. 2019 14:02:07) Odpovědět

            Proč se tak dlouho nic neděje, když první trestní oznámení padla již téměř před půl rokem? Na co se čeká? Mě to připadá, že je to snad celé nějaká provokace, která je někým kryta. Co si o tom myslíte Vy?

            1. Re: Re: Re: Re: Re: Nazor (Pavel Wünsch, 25. 12. 2019 20:17:47) Odpovědět

              Šetří to Městské ředitelství policie Plzeň, nedávno mi přišlo vyrozumění.
              Takže se to asi hýbe.

  7. Podvody při volbě prezidenta (Londy, 5. 1. 2020 4:31:44) Odpovědět | Zobrazit odpovědi

    toto téma - co o tom víte ?

    1. Re: Podvody při volbě prezidenta (Pavel Wünsch, 5. 1. 2020 19:24:42) Odpovědět

      Jednoduchá odpověď - nic.
      Ale rozvědčík a komunistický politruk Svatoš ví úplně všechno, s důvěrou se na něj obraťte.

      1. Re: Re: Podvody při volbě prezidenta (Jiří Mikšovský, 21. 1. 2022 9:16:30) Odpovědět

        Ano máte pravdu ,,rozvědčík" Svatoš o podvodu a porušené pečeti ví úplně vše, protože jsem mu já blázen uvěřil a předal mu materiály, které měl on dle dohody předat policii a nechat věc prošetřit což pravděpodobně neudělat nebo ano, ale tak aby se věc nikdy řádně neprošetřila - dostal nahrávky dokumenty a vlastně vše co dostal se pak objevili v AEronetu v článku https://aeronet.cz/news/skandal-predsednictvo-spd-utajilo-volebni-manipulace-pri-volbach-prezidenta-republiky-na-severu-plzne-a-vyzvalo-sve-sokovane-straniky-aby-se-na-to-vysrali-a-nevrtali-do-toho-porusena-pecet/ TADY BYCH RÁD UPOZORNIL, že k takovému od nás nedostal podnět je to zdá se jeho práce a to se domnívám i z toho co jsem zde četl - Není to jediná věc, kterou bych mu, jako tomu, kdo se tvářil, že nám chce pomoci, vyčetl - je zde mnoho toho co natočil kolem mé rodiny, co zle chápat jako manipulaci, ale i jako lež, která měla poškodit vyšetřování. Jeho jednání hodnotím s odstupem času jako podvodné jednání a chápu i to, že porušil naší dohodu o předání všech materiálů policii - tato zásadní chyba a mnoho jiných vedla dle mého názoru k trestné činnosti pana Svatoše, kterou dnes po včerejším rozhovoru s Petrem Rajským chápu jako prokázanou aspoň mě, a pro policii to bude asi také zajímavé šetření, protože se dozví mnoho toho, co už dávno měla šetřit a nešetřila protože důkazy, které ji měl dle dohody předat zadržoval a jak se ukazuje používal k manipulacím, ale dost možná k závažné trestné činnosti. Sepisuji tedy na základě zjištěného trestní oznámení a budu vše řešit s policií. Vám díky za poukázání a omluvte mou nedůvěru z minulosti, která byla dána jednáním Svatoše vůči nám i Vám jak se ukazuje ze zištných důvodů sebe obohacení - dle mého hyenismu, který nemá obdoby. Jiří Mikšovský Nečtiny

  8. Inkvizitor (Adam, 22. 1. 2020 13:38:21) Odpovědět | Zobrazit odpovědi

    Tento celý článek se dá označit za: "Potrefená husa se ozvala." A polovina komentářů zde, podle způsobu vyjadřování, je napsaná jedním člověkem, nejspíše adminem. Jak napsal Pché, je to tady kamufláž. Čím více Svatoš rozkrývá podvody, tím více protistrana přechází do protiútoku. Tento web je od jisté doby nedůvěryhodný!

    1. Re: Inkvizitor (Pavel Wünsch, 22. 1. 2020 15:11:22) Odpovědět

      Vážený příteli,

      K osdobě Svatoše jsem se vyjadřoval proto, že tohoto pána znám osobně.
      Vzhledem k tomu, že popisoval některé případy, k nimž měl mé podklady a dále k nim nevěděl nic a přesto si dokázal spoustu věcí vymyslet a lživě dávat do souvislostí, pak na svém tvrzení, že je to lhář a manipulátor trvám.
      Pokud považujte tento web za nedůvěryhodný, je mi to srdečně jedno, věnujte svou pozornost psychopatovi Svatošovi či komukoli jinému.
      Zdaleka nejlepší pro lidi vašeho smýšlení je se podobným webům jako je tento vyhnout a a soustředit se na podobná “zaručená” média, jako je Svatošův Youtube kanál.

      Přeji pěkný den

      Pavel Wünsch

    2. Re: Inkvizitor (Jiří Mikšovský, 2. 2. 2022 6:49:32) Odpovědět

      Milí pane je již plně potvrzeno že pan Svatoš není jen lhář, ale i prokazatelný podvodník. Takže jestli máte něco co mi tento názor získaný z mnoha schůzek s tímto dezinformátorem vyvrátí sem s tím jinak je zbytečné dál tohoto probírat je to špína. 64483

  9. Hovadiny (jiri, 11. 2. 2020 9:15:33) Odpovědět | Zobrazit odpovědi

    To jou zase kydy,dejte se se Svatošem do diskuse a dodá vám důkazy,netušíte kdo za ním stojí,ale nejsou všichni koupení němčoury,jako vy :-) Šlape hajzlům na kuří oko a tak pak vznikají falešní mravokárci ,ako jte vy.Heil Minář a další rozvraceči.

    1. Re: Hovadiny (J. Bednar, 21. 2. 2020 6:42:02) Odpovědět

      Stojí za nim policajti, protože všechna trestní oznámení na něj podaná skončila už dávno v koši. Kdyby tohle, co dělá svatoš dělal kdokoli jiný, dávno by byl soudem zavřenej v blázinci s diagnózou těžká porucha s bludy persekučními a kverulačními. O trestných činech Pomluva, Křivé obvinění, Neoprávněné nakládání s osobními údaji, Podněcování k zášti a nenávisti vůči skupinám obyvatelů ani nemluvě...

  10. Hovadiny (jiri, 11. 2. 2020 9:15:51) Odpovědět

    To jou zase kydy,dejte se se Svatošem do diskuse a dodá vám důkazy,netušíte kdo za ním stojí,ale nejsou všichni koupení němčoury,jako vy :-) Šlape hajzlům na kuří oko a tak pak vznikají falešní mravokárci ,ako jte vy.Heil Minář a další rozvraceči.

  11. Tak konečně, dobrá práce PČR ! (J. Bednar, 5. 3. 2020 16:19:22) Odpovědět | Zobrazit odpovědi

    Lživá a pomlouvačná kriminálnická svatošova webová stránka smazána ! Kontrolujte zde: michalapetr.cz

    1. Re: Tak konečně, dobrá práce PČR ! (Pavel Wünsch, 5. 3. 2020 18:35:30) Odpovědět

      Asi předčasná radost.
      Opět to funguje.

  12. mam z vas pocit (šťoural, 25. 3. 2020 19:47:46) Odpovědět | Zobrazit odpovědi

    z vas mam pocit ze za vama nekdo stoji. nechal jste se uplatit protistranou a proto jste se rozesel se Svatošem a kydate na nej hnuj? jen ma hypoteza vyvratte ji.

    1. Re: mam z vas pocit (Pavel Wünsch, 25. 3. 2020 20:04:02) Odpovědět

      Vážený pane,

      Nic Vám vyvracet nebudu, jednoduše proto, že :
      1. Nestojí mi to za strávený čas
      2. Ani se mi nechce

      Pokud nejste sám schopen rozpoznat, že ten psychopat neskutečně lže a jeho jediným cíle je vytahat z lidí peníze, pak Vám není pomoci.

      A co se týče toho, jestli za mnou někdo stojí, pak jsem se hned podíval a naštěstí tam nikdo nebyl.

      Víc času k reakci na Váš dotaz již nemíním věnovat.

      Přeji pevné zdraví v této nelehké době.

  13. Názor (František, 3. 4. 2020 15:19:58) Odpovědět | Zobrazit odpovědi

    Dobrý den,

    p.Svatoš se ničím netají, minulostí, jménem, atd, na rozdíl od těchto stránek, které ve finále nic nového světaborného nepřinášejí. Minimálně se nebojí veřejně uveřejňovat politické špíny. Může být, že zde(na těchto stránkách) se někdo chce bránit, bojí se a tak napadá, vyvrací a pomlouvá.

    1. Re: Názor (Pavel Wünsch, 3. 4. 2020 19:35:16) Odpovědět

      Vážený pane Františku,
      Máte pravdu, na těchto stránkách jsem již delší dobu nepracoval, ale má to jednoduché vysvětlení.
      Musím totiž mimo jiné živit sebe a rodinu, takže teď mi na něco jiného čas nezbývá, snad v budoucnosti, materiálu je dost.
      Na rozdíl od Svatoše nežebrám o nějaké příspěvky na živobytí.
      Pokud vám to není známo, Svatoš po vyhození z armády již nikdy nepracoval a pokud vynechám jeho období, kdy se živil podvody s DPH, tak mu nyní již nezbývá nic jiného než žebrat. V insolvenci, samá exekuce. S tímto člověkem se opravdu nemíním srovnávat.

      Pokud jste na ještě nepřišel, Svatoš bude klidně přednášet o kvantové mechanice, pokud za to budou lidi posílat peníze.
      Zatím útočí nejnižší pudy méně inteligentních lidí, kteří jsou ochotni mu přispět. Že přitom lže, až se mu od huby práší, musí vidět každý.
      Nakonec k těm lžím byl školen na komunistické Sorboně a zřejmě patřil mezi premianty.

      Nic bych za to nedal, že se dal na dráhu provokatéra (nakonec v minulosti udal všechny svoje kumpány v podvodech s DPH) a pomáhá identifikovat všechny ty ovce, které mu ty lži ještě baští. Ostatní by byli již dávno stíháni, není vám to divné ?

      Pavel Wünsch

      1. Re: Re: Názor (František, 4. 4. 2020 10:15:41) Odpovědět

        Dobrý den, Pavle,
        myslím si, že v dnešní době se již naplatí "provokatéři", ty se platili za totality policií. To je si lže, či né, ví jen on sám a nikdo jiný, nebo pokud vy to víte, udělejte proti reportáž. Spousta lidí věří médiím, které učelově vysílají jen co chtějí, nebo za co jim kdo zaplatí. Dokonce věří i Babišovi.....

        Pokud by si opravdu něco cucal z prstu a vše by bylo jen smyšlené, tak by byl dávno obviněn. To, že mu zablokují, vymažou kanál může svědčit, že někdo nechce, aby to lidi slyšeli.

        Nepatřím mezi lidi co by mu poslali nějaké peníze, ale rád se na jeho videa podívám.

        S pozdravem František

        PS:vylezl mi na google jen jeden Pavel Wünsch

        1. Re: Re: Re: Názor (Pavel Wünsch, 4. 4. 2020 11:17:57) Odpovědět

          Dobrý den,
          Sledujte Svatoše klidně dál, vaše volba.
          Žádnou protireportáž rozhodně nechystám, za to mi ten lidský odpad nestojí.

          Pěkný den

    2. Re: Názor (Ivanhoe, 12. 4. 2020 0:44:20) Odpovědět

      Napsal jste to velmi dobře,za to že většinou někomu šlape na kůři oka tak je nazývan psychopatem a dezinformátorem,ano pravda když vycházá najevo je problém,je zajimavé že hodně mluví o věcech za posledních 30 let a převažně praxe dokazuje že se v ČR ději jen lumparny ,korupce a zlo a chcete říct Vy co Svatoše pomlouvahjí že to není pravda?Vždyt za těch 30 let tady je tolik toho hnusu že 90% politiků mělo dávno sedět

  14. nejsem youtber (MULDERXXCOM, 5. 5. 2020 19:25:11) Odpovědět

    Jestli pičus ukáže svoji tvář na webce, na FCB všcihni zanjí jeho jméno včetně osobních údajů a začne mluvit o velkým spiknutí EU a narušuje stabilitu a bezpečnostní riziko státu, tak je to ten největší blb a dělá nám konspirátorům velkou ostudu.
    Osobně proti spiknutím nic nemám, ale ukázat svůj ksicht, je zoufalej a má dluhy a to je v *** protože vás to donutí dělat píč***.

  15. bývalý agent FBI (MULDERXXCOM, 5. 5. 2020 19:38:24) Odpovědět | Zobrazit odpovědi

    zřejmě bude propojen s Aeronetem když jste mluvil že pracují jako skupina. A to samozřejmě nemusím být z FBI.

    1. Re: bývalý agent FBI (J.Bednář, 4. 6. 2020 8:43:04) Odpovědět

      je propojen nejen s Aeronetem, ale celkově i celou extremistickou scénou v ČR (černohorský, naxera, bartoš, dělnická strana, SPD, trikolóra). Klasickej případ transformace komunisti na nácka v honbě za bezpracnými penězi !

  16. Re: Vase Evronacisticka Propaganda. (VashCZ, 21. 9. 2020 22:14:23) Odpovědět

    to je LOL

  17. ???? (AndraH, 10. 10. 2020 19:15:52) Odpovědět | Zobrazit odpovědi

    Kdo tyhle lži píše, ten chlapík říká pravdu!!!!!!!

    1. Re: ???? (Pavel Wünsch, 10. 10. 2020 19:40:54) Odpovědět

      Dobrý den milá paní,

      Tyto podle Vás lži píši já, plným jménem Pavel Wünsch.
      A proč je píši ?
      Protože Michael Svatoš je podvodník a lhář, jehož jediným cílem je vytáhnout z lidí peníze na své živobytí, protože jinak mu vše sebere exekutor.
      Jak mohu vědět, že je lhář a podvodník?
      Protože jej znám osobně jako člověka, který se léta živil jako “bílý koník”, léta páchal daňové podvody a právě z těchto důvodů je dnes na mizině.

      A k jeho “odbornosti” vyjadřovat se snad ke všemu bych rád dodal pouze to, že jeho jedinou kvalifikací je Politická akademie Klementa Gottwalda a praxe politruka v komunistické armádě.
      Mohu zodpopvědně prohlásit, že Michael Svatoš kromě českého jazyka a chatrných zbytků ruštiny nehovoří žádným světovým jazykem a kdyby neexistoval Google překladač, nepřeložil by nic.

      Tato lidská hnida se nechvalně vyjadřuje o bývalých příslušnících STB a taktně přitom mlčí o tom, že jako zástupce velitele pro věci politické dnes a denně spolupracoval s příslušníky Vojenské kontrarozvědky, což byla druhá tvář STB.

      Je mi absolutně jedno, zda tomu budete věřit, tento lidský odpad mi již nestojí za čas.

    2. Re: ???? (Jiří Mikšovský, 2. 2. 2022 6:59:16) Odpovědět

      V mém příběhu a příběhu mé rodiny lže až se mu od huby práší. Takže v čem má tu ,,pravdu" jedině tak ve sbírání financí na jeho účtu pod různými záminkami jako třeba sbírka pro napadené z 10 dílu nebo pro park Fénix - nikdy nic z vybraného nepředal ani v případě z dílu https://www.youtube.com/watch?v=0jjHNXS1Ork&list=PLRBUDu9hMbjfXM2j1Bfx1ss5w81Ytf-gg&index=5 tady je jasné čím se živí - Hyenismem nehrubšího zrna a také přeprodáváním informací, které náleží ve skutečnosti policii dle dohod uzavřených s lidmi jenž mu takové svěřili jen k jedinému účelu a tím nebylo to co předvádí. Takže svatý Svatoš je vlastně lhář a podvodník a já to mohu prokázat a učiním k takovému i kroky v rámci práva a zákona.

    3. Re: ???? (Jiří Mikšovský, 31. 3. 2022 19:39:13) Odpovědět

      od kdy ? Copak půl pravdy a zbytek jeho výmyslů dá dohromady pravdu ? NE NAOPAK, UDĚLÁ TO Z PRAVDY DE FACTO LEŽ.

  18. Svatoš je nesnesitelnej huhla (Bressy, 14. 11. 2020 2:09:46) Odpovědět | Zobrazit odpovědi

    Ja se vam omlouvam ,ale ,NEBYLA JSEM PSYCHICKY SCHOPNA!!!Vyslechnout ani jedno video tohoto individua.
    Že vychodil vojenskou školu a stal se politrukem se mi vůbec nechce věřit,že by tam nekoho tak huhlaveho uslintaneho magora snesli.Ktery se nenaučil ani r ani ř a ta jeho mlaskava huba,kdy furt slysim jeho polykáni a jiné pazvuky se prostě nedá poslouchat.Nebyl on třeba ten MAZUREK???A kde on ty ÚŽASNÉ informace bere teda?Opisuje haha.Každopadne někdo s tak hnusnym projevem řeči, by toho svého kanálu měl nechat a nastoupit k LOGOPEDOVI a přestat trýznit lidi.Nejsem jedina,kdo ho ze stejneho důvodu nechce poslouchat a mooooc bych si přála,aby to četl!!
    Přez tu jeho hnusnou huhlavou a asi i prolhanou hubu ,bych ho vzala fošnou!
    Bressy

    1. Re: Svatoš je nesnesitelnej huhla (GREGOR, 14. 11. 2020 10:19:58) Odpovědět

      jo huhla to je- projev málo libozvučný, ale můžete mi napsat kde mluví o JIŘÍM FÁBÍKOVI-Babišovu vězni- ROP Severozápad. Díky!

    2. Re: Svatoš je nesnesitelnej huhla (Jessie, 13. 12. 2020 11:46:39) Odpovědět

      Plně souhlasím, naprosto nechápu jak ho někdo může poslouchat.. je to jako když si pes olizuje kulky..

    3. Re: Svatoš je nesnesitelnej huhla (Mercenary, 1. 3. 2021 14:47:16) Odpovědět

      Co ty jsi za stvůru? To se mi ani nechce věřit, že někoho takového ve ženském podání tady v ČR máme.

  19. Jak vám můžeme věřit? (Mercenary, 28. 2. 2021 0:11:20) Odpovědět | Zobrazit odpovědi

    Dobrý den, takový článek si může napsat kdokoliv. Tvrdíte jaký máte vy osobně přístup k citlivým datům. Že jste byl v kriminálním prostředí apod. A pokud tedy se vyznáte v odhalování pravdy, tak si vás vyzkouším.
    Je tomu nedávno, co na misích v Afghánistánu někdo prostřelil neprůstřelný tank. Tedy aspoň to tvrdili, že je neprůstřelný. Střela byla čistá skrz naskrz. Nikde se nenašla žádná balistická střela ani žádný šrapnel nebo úlomek, který by ten průstřel známými protitankovými zbraněmi mohl udělat. Tank to okamžitě vyřadilo z provozu. Nikdo z posádky nevěděl co se to stalo. Tank okamžitě naložili a odvezli na rozbor. A víte co zjistili? Že k takovému přůstřelu by byl zapotřebí laser a za střelcem by musela stát jaderná elektrárna.
    Je to pravda nebo lež?

    1. Re: Jak vám můžeme věřit? (Perda, 23. 10. 2022 19:37:27) Odpovědět

      Já takovou zprávu o tanku nečet. Podle mne je to blbost - že to něco prostřelí tank naskrz nevadí, když to tank nezapíl, nevybuchne, všichni žijou, prostě funguje normálně. Kdyby to byl laser, nejspíš by oslepli, a rozpálení pancíře by bylo velké. Takže laser to na 99% nebyl. Inteligentní člověk ví že energie se neztratí, kdyby se spotřebovala energie z celé elektrárny na zásah do tanku, tak by to bylo ěnco jako atomovej výbuch. Tank by se roztekl na malou loužičku železa. Váš popis události je diletanstkej. Jde o to jestli přesně citujete, nebo to vyprávíte jak jste to pochopil. Mám laserovej plotr, takže vím co dokáže udělat tečka laserem 10W výkonu, na průstřel tanku by rozhodně nebyla zapotřebí celá elektrárna - to je dezinformace. Tak jak jste to posal je to blbost a nestalo se to.

  20. Lze takto šířit lži? (Jiří Hála, 13. 2. 2022 14:44:43) Odpovědět

    Co dělá Policie ČR

  21. Pozvánka pro ukrajinské uprchlíky (Michal Pakoš, 4. 3. 2022 16:20:52) Odpovědět | Zobrazit odpovědi

    Pokud chce někdo vysvětlit si z očí do očí s panem Svatošem. Například za jeho podporu Ruských vojsk na Ukrajině. Má možnost :Michael Svatoš, narozen 16.2.1964, adresa Brněnská 943/4, Plzeň. Adresa je veřejně přístupná viz petice z 2.3.2020 Vedená : ZA VYPOVĚZENÍ MEZINÁRODNÍ
    DOHODY O UPRCHLÍCÍCH DLE ČLÁNKU 44 kterou má ten inteligent na svých webových stránkách.

    1. Re: Pozvánka pro ukrajinské uprchlíky (ModrýKlokan, 30. 7. 2023 13:42:10) Odpovědět

      Pakoš ty jsi taková pěkná uvědomělá svině. Žeby nějaký pěkný komunistický návyk progresivního jelita? Tvůj fotr a mutr měli jaká krycí jména?

  22. Tak zařitte ad se neplní co říká (Radek, 8. 3. 2022 6:56:48) Odpovědět

    Haha

  23. Kompetence této stránky (To je jedno, 8. 3. 2022 23:52:48) Odpovědět

    Jak může někdo kdo neumí ani český jazyk plácat takové nesmysly a někoho napadat za jeho práci? Autor je nejspíše ovce nebo někdo najatý, že nejde do konfrontace se Svatošem nebo nevyvrátí pořádnými důkazy tyhle špinavé řeči. Jak bylo uvedeno, tak i komentáře na této stránce psal nejspíše jeden a ten samý člověk. Ale pochopil jsem, že jiný názor je špatný a například autor těchto stránek je něco jako cenzor co neumí česky a kritizuje ostatní. Svoboda slova je pryč s tímhle vším.

  24. Divny (Nikola kucerova, 17. 4. 2022 2:18:52) Odpovědět

    Divny

  25. Divny (Nikola kucerova, 17. 4. 2022 2:19:42) Odpovědět

    Divný

  26. Kdo byl Svatoš (Václav Fiala, 13. 5. 2022 9:44:32) Odpovědět

    Pan Svatoš opravdu má vysokoškolské vzdělání pro vykonávání vojenského povolání. Sloužil jako zastupce velitele 2.dělostřeleckého oddilu pro věci politické. Nebyla to komunistická armáda, ale oddíl byl součástí VÚ 8008 Plzeň. Nebyl to žadnej šmejd.Asi vadí dnešním šmejdům a tak běží jeho dehostování. Asi byl podveden v zalezitosti s teplárnou Plzeň. O tom vyšetřovatel radeji nepíše. Někomu asi moc vadí. Mě se zdá že nemluví bludy.

  27. Komentáře (Lucie, 13. 8. 2022 20:59:27) Odpovědět

    Kdyby něco tak vše co řek tak se taky stalo .lžete všichni ,celá vláda i tisk,...v ČR je mě z vás

  28. Autor článku anonym? (Rumcajz, 14. 1. 2023 14:28:17) Odpovědět

    Neobhajujem pána Svatoša a v podstate mi je jedno, kto to je. Je tu predstavený v "plnej nahote". Zaujímalo by ma však, kto vlastne napísal tento článok proti nemu. O autorovi tu neviem nájsť ani mäkké F.
    Najskôr to bude asi tak, ako to tu poniektorí píšu - pán Svatoš niekomu stúpe na otlaky.

  29. Politruk (Houzi, 10. 4. 2023 1:02:22) Odpovědět | Zobrazit odpovědi

    No mě teda baví diskuse o absolventech akademie Klementa Gottwalda od někoho kdo na hrad volil kontráše a bábu co absolvovala úplně stejnou akademii. To je fakt hodně autentický!

    1. Re: Politruk (Pavlos, 11. 4. 2023 0:43:49) Odpovědět

      Právě jste pojmenoval proč je nepraktické mít minulost jako *jediné* hledisko. Nijak to ovšem nedelegitimizuje autora

    2. Re: Politruk (Karel Hradecký, 1. 5. 2023 12:01:35) Odpovědět

      Přesně, s obsazením hradu a podhradí by 89listopadovým cinkalům kleplo.

  30. Kecy v kleci (ModrýKlokan, 30. 7. 2023 13:36:03) Odpovědět

    Mě by spíš zajímalo, kdo je autorem těchto blábolů.

    Dluh je podstata kapitalistického systému. Každý uvědomělý kapitalistický občan má dluh. K tomu patří i bankroty a exekuce.

    Autor je asi zhrzený udavač a neschopné jelito.

  31. Komentář (Tomas, 13. 9. 2023 13:06:40) Odpovědět

    Víte s odstupem času zjišťuji,že Komunisti měli ve všem pravdu,akorát,že u nás nebyl komunismus,ale totalita a to díky podobným lidem kteří nám vládnou nyní-jejich děti. Komunismus je menší zlo!

  32. Pokud máme -demokracii- (Malí4, 19. 9. 2023 21:30:18) Odpovědět

    má i p. Svatoš právo na své názory. Veškeré detaily o něm jsou zde uvedeny. A kdo jsi ty, chazarská loutko? Najdeš odvahu to celé podepsat a uvést své osobní údaje?

  33. vyjádření (Mahulena, 17. 1. 2024 13:52:45) Odpovědět

    Velmi mě děsí vaše výmysly, a ještě něco peníze

  34. Ubožák (Barták Michal, 8. 2. 2024 0:46:34) Odpovědět

    Možná píšete pravdu, možná ne. Každopádně ten Svatoš to publikuje pod svým jménem. Vy se pod svůj text ani nedokážete podepsat. Takže za mě jste jen ubožák. Jen ubohý anonym. Je úplně jedno zdali Svatoš vaří z vody nebo ne, ale aspoň má koule nedělat to anonymně. Barták

  35. Update (Barták Michal, 8. 2. 2024 0:50:19) Odpovědět

    Tak beru zpět na stránkách se dá Vaše jméno dohledat.

  36. Nepochopení (Trejbalová, 4. 6. 2024 20:50:05) Odpovědět

    Budu Vás citovat: ..."je absolventem komunistické Sorbony, neboli Vojenské politické akademie Klementa Gottwalda a jeho posláním bylo šířit komunistickou ideologii mezi mužstvem". To bylo psáno o panu Svatošovi nebo paní Pavlové? To jsem opravdu nepochopila, ale pobavilo mě to. Zdravím

  37. Boží článek! (Roj, 30. 6. 2024 11:03:54) Odpovědět

    Michal Svatoš se nikdy netajil tím, že je spolužákem jakéhosi Petra Pavla, čili že oba studovali stejnou školu:

    "Michael Svatoš je předlistopadový komunistický lampasák a jako takový absolvoval Vojenskou politickou akademii Klementa Gottwalda. Ano, tuto bolševickou "Sorbonu", která byla určena pouze těm nejkovanějším z kovaných soudruhů.

    Z těchto nejoddanějších stoupenců režimu pak tato "škola" vychovávala budoucí politruky, kteří měli za úkol vštěpovat všemi dostupnými metodami komunistické ideály podřízeným vojákům."

    A kdo je Petr Pavel? Toho asi investigativci ještě nevyinvestigovali :)))))

  38. Vaše hodnocení resp. stanovisko k PS (Lumír Šenkýř, 12. 7. 2024 12:20:34) Odpovědět

    Dobrý den, delší dobu jsem jeho výkřiky ze tmy do tmy poslouchal a můžu konstatovat, že jsem je už sporadicky sledoval z důvodu abych si ověřil, jestli ho neosvítil Fen Generálního konzula Pavla von Zítko II vulgo Kryptofen. Jsem právník(nikdy jsem praxi nevykonával) opravdu dobře se orientuji v domácí a zahraniční politice a především i historii. 97% mého businessu realizuji zákonně díky Bohu a Marxovi v zahraničí. Nechápu po přečtení Vašeho stanoviska, co vede tohoto ředitele rozvědky Zeměkoule k tomuto jednání. Ovšem i v případě podobných blbů se v jejich profilech objevují čísla bankovních účtů. Myslím, že se oba shodneme, že to je primární důvod a kompletně smontovaný blb nejraději poslouchá sám sebe a Ti méně rozumově vybavení spoluobčané tomu tleskají. Ani bych na to nereagoval ale před chvilkou jsem viděl jeho rozhovor s Hájkem v Proti Proud a potvrdil jsem si svůj názor a Vaše stanovisko mě to potvrdilo. Pouze jako globální člověk podotýkám, že tam mlel hovna o množství zásob "železa " na Ruskem okupovaných územích na Ukrajině. Ono nejde kolik toho tam je ale jde o ryzost. A největší zásoba skoro 85% obsahu železa v železné rudě je v objemu 1 miliardy tun v Laosu a u toho jsem já. V závěru Vám děkuji, že jsem mohl sdělit svoje stanovisko Vám jako znalce tohoto kompletně smontovaného blbce a nemusel se špinit a ztrácet čas s ním.

  39. Kdo je autorem těchto slintů? (Frank, 17. 10. 2024 8:57:55) Odpovědět

    Ať je pan Svatoš jaký chce, nestydí se publikovat svoje názory pod svým jménem, na rozdíl od nějakého blbečka.


Kontakt

910127165